S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
 

Kontakty

Ivana Urbanová
Sedmikrásková 576/4
Praha 10
tel: +420 775990812
napište nám

Nejoblíbenější zboží

naše cena 199 Kč
není skladem
naše cena 69 Kč
není skladem
naše cena 22 Kč
skladem

Důležité informace
Osobní odběr Praha Kolovraty

Je pro Vás zbytečné platit poštovné, když byste si mohli převzít objednávku osobně? Po předchozí dohodě je možné objednávku vyzvednout na adrese Sedmikrásková 576/4, Praha 10 - Kolovraty (nejsme kamenná prodejna, proto je opravdu nutná dohoda předem). Platba probíhá na místě v hotovosti.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

Ochrana osobních dat
  • Provozovatel internetového obchodu Nenudit se (dále IO) se zavazuje, že veškeré klientské osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze pro interní potřebu IO interierdekor.cz. Nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity. 
    Výjimku tvoří pouze osoby přímo vtažené do obchodního případu (pošta, přepravní služba).

 

  • Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. Při nakládání s osobními daty se IO zavazuje řídit Zákonem O ochraně osobních údajů.

 

  • Kupující využíváním služeb IO dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky.

 

  • Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou na email nenuditse.shop@seznam.cz.
Nejčastější dotazy

Je nutná registrace při nákupu?
Pro nakupování v našem internetovém obchodě není registrace vyžadována. Nakoupit můžete bez nutnosti se u nás registrovat. Stačí u objednávky vyplnit pouze údaje potřebné k tomu, abychom Vám zásilku mohli doručit. 

Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům a návštěvníkům k tomu, abychom mohli ješte více zvýšit kvalitu poskytovaných služeb.

 
Výhody registrace:
* ušetříte si opětovné vypisování kontaktní adresy
* získáte přehled o stavu svých objednávek
* máte možnost si prohlížet všechny Vaše uskutečněné objednávky
* můžete si aktualizovat svůj login, heslo i dodací adresy
* naši věrní registrovaní zákazníci mohou získávat slevy či bonusy za již uskutečněné objednávky

 

Jak zjistím zda jste mi již odeslali objednané zboží a jak získám číslo zásilky, neobdržel jsem zásilku, i když je označena jako "Odeslána" a obdržel jsem i potvrzovací email o jejím odesláni?

Ihned po odesláni zásilky Vám bude zaslán email s informaci, že Vaše zásilka byla odeslána nebo můžete zkontrolovat stav své objednávky v přehledu svých objednávek. O číslo zásilky, na základě kterého můžete Vaší zásilku sledovat na www.cpost.cz můžete zažádat prostřednictvím emailu, jakmile si Vaší zprávu přečteme, číslo zásilky Vám odešleme. V případě odeslání jako Balík do ruky nebo prostřednictvím služby ZásilkovnaCZ nebo PPL jste informování o pohybu zásilky automaticky systémem dopravce.

 

Jak jsou chráněna má soukromá data před zneužitím?

Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Přístup do databáze má výhradně majitel. Pokud si přejete Vaše údaje po převzetí zásilky z naší databáze odstranit, prosíme o tuto informaci emailem.


Co znamená dostupnost zboží, která je uvedena u výrobků, které nejsou skladem?
Dostupnost zboží znamená přibližnou dobu dodání zboží na náš sklad. Pokud je tedy dostupnost uvedena například 7 dní, bude Vaše objednávka vyexpedována zpravidla 8 den od uskutečnění objednávky. Dodací termíny jsou však pouze orientační, expedice je zpravidla uskutečněna do 3-5 dnů od přijetí objednávky na neskladové položky.



Kdy odešlete zboží a kdy mi bude zboží doručeno?
Všechny objednávky jsou expedovány co nejdříve, v případě, že se jedná o zboží skladem, odesíláme zboží v den přijetí objednávky nebo platby, maximálně však do 3-5 pracovních dnů. V případě, že se jedná o zboží, které není běžně skladem, řídíme se dodacími termíny uvedenými pod každou neskladovou položkou. Poté záleží na zvoleném způsobu doručení (Balík do ruky, Doporučeně, Zásilkovnou, atd.)

 

Co když nebudete mít všechno zboží z mé objednávky?

Ačkoli máme většinu našeho sortimentu skladem, může se stát, že některá položka nebude okamžitě či do dvou dnů k dispozici, případně již bude u dodavatele vyprodána. V tomto případě zasíláme část objednávky, která je ihned skladem a následně chybějící zboží dopošleme. V případě doposlání zboží poštovné neplatíte - je ZDARMA. 

 

Dá se zboží vyměnit ?

Ano, je to možné. Pokud si přejete objednat například jinou velikost (špatně jste se přeměřili, atp.) nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba výměnu nejprve konzultovat telefonicky nebo emailem - ověřit si dostupnost požadovaného zboží. Zboží odešleme v nejbližším možném termínu a po vrácení zboží které se bude měnit. Dopravu na výměnu zboží si hradí kupující.

 

Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží ?

Splatnost vrácené částky kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží, a to převodem z bankovního účtu - bez poplatku, nebo složenkou - poštovní poplatek dle tarifů ČP 35,-Kč, který bude z celkové ceny k vrácení odečten.

 

NEOZNÁMENÉ ZÁSILKY A ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - DĚKUJEME !

 

Pokud zde nenajdete to co hledáte, neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám na případné dotazy tykající se našeho e-Shopu odpovíme.

Reklamace

Jak správně reklamovat zboží v našem eshopu

 

Cílem našeho eshopu je dodat Vám zboží v té nejlepší kvalitě, abyste byli se zbožím nadmíru spokojeni. Pokud se ale stane, že při obdržení zásilky zjistíte jakoukoli vadu, máte samozřejmě možnost zboží reklamovat. I když je procento reklamací mizivé, rádi bychom Vás ujistili, že máte v našem eshopu stejnou záruku jako v kamenném obchodě. V našem zájmu je vyřešit všechny reklamace co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů), pokud je však nutné zboží zaslat našemu dodavateli, může se reklamační lhůta prodloužit - nikdy však není delší než zákonných 30 dnů.

Záruka začíná běžet následujícím dnem, kdy jsme reklamovaný výrobek převzali od přepravce. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

 

Postup reklamace
Pokud chcete zboží zakoupené v našem eshopu reklamovat, oznamte nám nejprve tuto skutečnost na telefonním čísle 775 990 812 nebo na našem emailu eshop.objednavky@seznam.cz.. Po domluvě poté zašlete zboží s uvedenými údaji potřebnými ke správnému vyřízení reklamace - jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu. Zaslání tohoto dokumentu výrazně usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku. Zásilky, u nichž není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.

Zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží (více obchodní podmínky). Zboží tedy zasílejte dobře obaleno a pojištěno. (viz. obchodní podmínky)

 

Jak přesně postupovat při reklamaci?

Důvod k reklamaci
Přesvědčte se, zda je zboží skutečně nefunkční či vadné. Přečtěte si návod a ujistěte se, že se skutečně jedná o vadu. V případě, že si nejste čímkoli jisti, nejprve nás kontaktujte emailem nebo telefonicky, rádi Vám poradíme. Nikdy nezasílejte zboží k reklamaci před upozorněním na tuto skutečnost.

 

Reklamace zasílejte na adresu:

Ivana Urbanová

Sedmikrásková 576/4

103 00 Praha 10

 


Řešení reklamace

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc a snažíme se reklamace řešit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka, pokud jsou oprávněné. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat.

Odstoupení od smlouvy

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Tyto pokyny mají za úkol odpovědět na otázky a seznámit vás se správným postupem při vracení zakoupeného zboží ve 14 denní lhůtě.

Obecná pravidla

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel (soukromá osoba, která nenakupuje na IČ) a na druhé straně dodavatel.

Byla-li tato smlouva uzavřena při objednávce zboží nebo služeb prostřednictvím internetového obchodu, má spotřebitel (soukromá osoba) právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

V jakém stavu musí být obal zboží?

Obal není nutný, neboť není předmětem koupě ani součástí koupené věci (pokud není uvedeno jinak). I přesto má dodavatel právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, v případě, pokud spotřebitel uplatňuje právo na odstoupení od smlouvy podle ust. § 53, odstavce 8 Občanského zákoníku.

Skutečně vynaložené náklady na zabalení či zalisování vráceného zboží jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovy naúčtovány formou ponížené částky za vrácení zboží. Zákazník bude samozřejmě písemně o této skutečnosti informován.

Může být vracené zboží použité?

Pokud je výrobek zakoupen prostřednictvím internetu, spotřebitel nemá možnost si výrobek předem prohlédnout nebo vyzkoušet. Z toho vyplývá, že si objednané zboží může rozbalit i vyzkoušet. Nemělo by však dojít ke zjevnému opotřebení. S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Zákon pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě ovšem není určen k tomu, aby se k nakupování na internetu přistupovalo jako k půjčovně výrobků. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít dodavatel s uvedením zboží do původního stavu a které hradí spotřebitel.

Příklad: Zákazník si objedná elektronickou cigaretu, jeden den ji používá a zjistí, že nesplňuje jeho požadavky. Nicméně ji už použil a spotřeboval liquidy a částečně atomizér, který je spotřebním zbožím a rychle se opotřebovává, bude tedy jevit známky opotřebení. Nic však není ztraceno, použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel bude muset uhradit opotřebení zakoupené věci, případně výměnu opotřebovaných částí.

 

  • Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tento zákonný nárok bude vyúčtován v opravném daňovém dokladu. Zákazníkovi bude zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží + cena přepravného, která bude ponížena o tyto skutečné náklady. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na vlastní náklady. Dbejte ve vlastním zájmu na to, aby byla zásilka správně zabalena, pojištěna a v případě potřeby opatřena poštovním označením Křehké (+25 Kč). V případě poškození zásilky přepravcem by Vám v opačném případě nemusela být finanční částka vrácena (neuznání reklamace Českou poštou). V případě, že požadujete vrácení peněz složenkou, bude z této částky odečtena sazba dle ceníku České pošty (-35 Kč).
  • Abychom předešli případným nedorozuměním a neshodám, ke kterým by při vracení zboží mohlo dojít, žádáme vás, aby jste pečlivě zvážili, zda si zboží chcete ponechat ještě před tím, než jej začnete používat. Při rozbalování a manipulaci se zbožím postupujte, prosíme, ve vlastním zájmu opatrně, aby nedošlo k poškození zboží. Součástí některých výrobků je i dekorativní schránka pro uložení nebo obal, jehož náhrada není levnou záležitostí.
  • Do kdy je možné zboží vrátit?

    Stačí poslední den lhůty poslat zboží zpět poštou? Nestačí. Není podstatné, kdy se zboží vrátí zpět dodavateli, ale kdy mu bude písemně doručeno odstoupení od smlouvy. Je tedy nutné poslat písemně, co nejdříve, toto vyplněné odstoupení od smlouvy, které musí být doručeno ve 14 denní lhůtě. Nestačí pouhé zaslání zboží poslední den lhůty.

    Před odesláním zboží zpět na naší adresu prosím zašlete písemné odstoupení na email: nenuditse.shop@seznam.cz .

     

    Poté bez zbytečného odkladu zboží se všemi doklady, návody a veškerým příslušenstvím odešlete zpět.

     

    Jak je skutečně dlouhá lhůta pro vrácení?

    Lhůta pro vrácení zboží trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních. Lhůta začíná běžet následující kalendářní den od převzetí zboží zákazníkem. Obdržíte-li zboží například v pátek, lhůta začíná běžet od soboty.

    Jak zboží poslat?

    Zašlete zboží společně s vyplněnými údaji o vrácení zboží, Vašim číslem účtu a veškerými doklady na naši adresu. Zboží musí být kompletní (včetně dárků, bonusů a veškeré dokumentace). Zboží neposílejte na dobírku – takto poslané zboží nebude převzato, jelikož musíme dříve, než-li Vám bude platba vrácena zboží fyzicky zkontrolovat.

    Na co se odstoupení do 14 dnů nevztahuje?

    • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
    • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

    Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

    Vrácení kupní ceny spotřebiteli

    Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 kalendářních dnů po fyzickém obdržení zboží a veškerých dokumentů.

NzQ1ZTN